Ana Sayfa Forum Yardim Arama Site Ekle Arsiv Giris Kayit

HoŞ Geldin Ziyretçi Lütfen Giriş ya da Üye OL
Ip Adresiniz: 54.80.198.173
Adınız:
Şifreniz:


Sayfa: [1] Aşağı git
Yazdır

Gönderen Konu: Çirkin Bir Kıza webcam Açtırdıktan Sonraki Diyaloglar :D (Okunma Sayısı 2652 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
09 Eylül 2011, 11:43:07
erdeman
Ziyaretçi
« : 09 Eylül 2011, 11:43:07 »



Farzedinki msnde bir kızla konuşuyorsunuz.Ve kamera muhabbetine sıra geldi.
Kamera açıldı ve bi baktınız kız çirkin mi çirkin
Bu olay karşısında olası diyaloglar

Kız : ee nasil görünüyorum ?
erkek : valla k*çıma iki göz çizsem senden daha güzel görünür

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : önemli değil , herzaman yanımda poşet bulundururum

Kız : kamera çok bulanık değil mi?
erkek : no problem , abazaya cine5 bile şifresiz görünür
Kız : nasıl yaniuuu ?
erkek : yok bişi sen devam et

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : istersen camsız devam edelim , hatta en iyisi sen beni listenden sil !

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : waw mükemmelsin !
Kız : tşk ederim
erkek : şaka kız şaka , evrimini tamamla sonra görüşelim senle

Kız : evet ne düşünüyorsun benim için ?
erkek : anne baba akraba mı senin ?

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : görmüyom , gözlerimi kapattım!

Kız : bak kimseye cam açmam aslında
erkek : benim suçum neydi ?

Kız : nasılım ?
erkek : Sana tel numaramı vermedim değil mi ?
Kız : hayır vermedin , neden ?
erkek : iyi !

Kız : iyi görünüyor muyum ?
erkek : aaa maymun mu besliyon ? bu arada sen nerdesin camerada görünmüyon
Kız : hayvan !

erkek : tamam kamera açılıyor.
Kız : aaa kamerayı neden kapattın ? aaa çevirimdışı olmuş !

Kız : evet nasılım ?
erkek : valla senin görüntüyü kaydedip forumda yayınlamak için camını açtırmıştım ama senin bu görüntüyü yayınlamaya kalksam kesin banlarlar beni!
Konuyu Paylaş:
Google Ekle Facebook Profiline Ekle Yahoo Ekle Msn Ekle Reddit Ekle Digg Ekle Furl Ekle Del.icio.us Ekle Newsvine Ekle Technorati Ekle

Ana Sayfa Kırık Link Bildir Yardım

Logged
Sayfa: [1] Yukarı git
Yazdır


Gitmek istediğiniz yer:  

Benzer Konular
Konu Başlığı Başlatan Yanıtlar Görüntülenme Son Mesaj
webcam kazaları Geyik Ve Muhabbet (Extra) « 1 2 » H4NZ0 16 14513 Son Mesaj 18 Eylül 2009, 01:28:26
Gönderen: erdeman
Cep Telefonunuzu Webcam Olarak Kullanın Cep Telefon Programları bLue 0 1557 Son Mesaj 11 Nisan 2009, 21:57:10
Gönderen: bLue
Gaz veren diyaloglar Geyik Ve Muhabbet (Extra) erdeman 2 2879 Son Mesaj 30 Mayıs 2013, 14:21:41
Gönderen: münevver
Thema Bilgileri (KupaVaLe V2 Özel Thema)

RSS | Arsiv | Sitemap | List | Wap | Wap2 | XML | SiteMap XML | SiteMap XML1 | urllist | XML 2 | Archive | urllist | RSS 1 | HTML

Bu Sayfa 0.206 Saniyede 25 Sorgu ile Oluşturuldu